У перші дні подачі теплопостачання скарги на якість послуги не прийматимуться

Головна » Новини » У перші дні подачі теплопостачання скарги на якість послуги не прийматимуться

17.10.2023

Шановні городяни, споживачі послуг комунального підприємства «Черкаситеплокомуненерго”! Цього тижня наше підприємство починає подавати теплоносій у мережу. Деякі балансоутримувачі будинків досі не звернулися, щоб заповнити внутрішньобудинкові системи, тому їх заповнення та включення опалення може зайняти від 3 до 5 днів.
Протягом 18, 19, 20 жовтня служби комунального підприємства “Черкаситеплокомуненерго” не прийматимуть скарг на якість надання послуг. В цей період городяни можуть звертатися до аварійно-диспетчерської служби підприємства за телефоном +380 800 50 52 00 лише щодо аварійних ситуацій. Дякуємо за ваше терпіння і розуміння, робимо усе, аби подати тепло в домівку кожного нашого споживача.

Всі права захищено © 2024 КПТМ «Черкаситеплокомуненерго»