Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

ПОРЯДОК ПОДАННЯ, РОЗГЛЯД ТА ВІДПОВІДЬ НА ПРОПОЗИЦІЇ, ЗАЯВИ ЧИ СКАРГИ (НАДАЛІ ЗВЕРНЕННЯ) РЕГЛАМЕНТУЮТЬСЯ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН».
ПРОЦЕДУРА ДОСУДОВОГО ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звірки оплати за газ чи іншої діяльності КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ “ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО” ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ”, Ви можете звернутись:

Приймальня:
м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, буд. 62, 18000
Тел.: +380 (472) 54-06-92
Ел. Адреса: info@tke.ck.ua

Абон.відділ:
м. Черкаси, вул. Прикордонника Лазаренка, буд 6, 18000
Тел.: +380 (800) 33-21-51
Графік роботи: Пн – Чт, 08:00 – 18:00; Пт, 08:00 – 16:30
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор – Карась Павло Миколайович.

У разі не вирішення Вашого питання, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.

Закон України «Про звернення громадян»:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text
Актуальні контакти територіальних підрозділів НКРЕКП можна знайти за посиланням:
https://www.nerc.gov.ua/teritorialni-organi

Всі права захищено © 2024 КПТМ «Черкаситеплокомуненерго»