Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» покращило якість роботи і оперативність реагування на усунення недоліків. Свідченням цього є кількість звернень від громадян за телефоном 15-05.

Якщо торік до підприємства звернулося більше тисячі абонентів, то за неповний 2018 рік звернень надійшло близько 500. Про це повідомили у відділу «Оперативної служби» Черкаської міськради.

– Ефективність нашої роботи визначається наявністю скарг, – каже директор підприємства Павло Карась. – І надалі це буде основним показником якості. З аналізу звернення громадян ми розпочинаємо день і завершуємо. Ми відслідковуємо температуру по кожному будинку, стараємося коригувати її ще до того, як з’являться скарги мешканців. В ідеалі хотілося б, щоб скарг не було зовсім. До цього і йтимемо.

Зараз підприємство працює в звичайному режимі і послуги населенню надаються вчасно та якісно.

КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» суттєво підвищило якість роботи